Рекламна фотографія

 

Партнер конкурсу
 
 
 
Категорії конкурсу
 
F-1. Предмет (фото предметів, які рекламуються, постановчі натюрморти: продукти харчування та напої, товари для дому та сім’ї, товари для офісу, засоби зв’язку і т.п.).
F-2. Інтер’єр та пейзаж (меблі, інтер’єр-дизайн, архітектура, пейзаж-листівка і т.п.).
F-3. Фотомодель (реклама з присутністю людей та тварин, а також обкладинка журналу, фешн-сторі).
 
Критерії оцінки роботи членами журі:
  • Відповідність фотороботи закладеній рекламній ідеї.
  • Майстерність втілення задуму.
 
Вартість участі однієї роботи в конкурсі:
  • при оплаті до 31.03.2007 – 20 у.о.
  • при оплаті до 22.04.2007 – 25 у.о.
  • при оплаті після 22.04.2007 – 40 у.о.
Подача до 5 конкурсних робіт від одного учасника не оплачується завдяки спонсорській підтримці конкурсу компанії "Fotobank"
 
 
Вимоги до подання робіт
 
Кожна конкурсна робота надається:

для електронного каталогу фестивальних робіт та on-line оцінки журі надаються у вигляді файлів формату *.jpg, *.gif:

  • мале зображення (preview) – шириною не більше 200 пікселів, розподільна здатність 72 dpi, RGB – повинно містити зображення рекламного макету з використанням конкурсної фотографії;
  • велике – шириною не більше 700 пікселів, розподільна здатність 72 dpi, RGB – являє собою безпосередньо конкурсну фотографію
    (ці файли повинні входити до конкурсної заявки та бути внесені безпосередньо на сайті Фестивалю).
для роботи журі:
  • у вигляді безпосередньо конкурсної фотографії формату А4 або оригінального формату (у файлі)
  • та рекламного макету (постеру) з використанням конкурсної фотографії.
    (на зворотному боці  аркушу слід вказати назву роботи та категорію конкурсу, не вказуючи (!) назву учасника)

для експозиції робіт:

  • у вигляді безпосередньо конкурсної фотографії формату А4 або оригінального формату,  розташованої на основі чорного кольору формату А3
  • або рекламного макету (постеру) з використанням конкурсної фотографії, розташованої на основі чорного кольору формату А3
    (у правому нижньому куті лицьової сторони основи слід вказати назву роботи, код категорії конкурсу та назву учасника)
а також:
  • файл формату TIFF на CD, 300 dpi, CMYK (довша сторона не повинна перевищувати 40 см)
    назва файлу повинна мати код категорії конкурсу на назву роботи
    (Всі конкурсні графічні роботи учасника надаються на єдиному носії, на упаковці якого вказується: назва учасника, коди категорій конкурсу, назви робіт)

    Учасникам-нерезидентам України надається можливість завантажити конкурсні роботи, виконані згідно з указаними вимогами, на FTP сервер Фестивалю після заповнення конкурсної заявки.
 
Конкурсні роботи направляються на адресу:
Україна, 04070, Київ, вул. Андріївська, 8/12, к.24
(код воріт - 579, код під’їзду - 137)

Одержувач*: Тетяна Андрос
(*при відправленні кореспонденції та конкурсних матеріалів за допомогою кур’єрської доставки слід обов’язково вказувати в якості одержувача приватну особу - Тетяну Андрос, e-mail: festival@adcoalition.org.ua)

Пересилка (доставка) робіт на адресу Оргкомітету здійснюється за рахунок відправника.


Dead-line:
- реєстрація заявок на сайті КМФР - 22 квітня 2007 року
- надання робіт - 10 травня 2007 року
- оплата участі в конкурсі - 10 травня 2007 року
    

Пиво Фестивалю