Медіа-проекти

 

Категорії конкурсу
 
М-1. Медіа-вирішення для електронних ЗМІ та кіно (телебачення, радіо, Інтернет, кінематограф і т.п.)
М-2. Медіа-вирішення для друковані видань, транспорту та зовнішньої реклами
М-3. Спеціальні події, спонсорство, акції
М-4. Інтегровані медіа вирішення, нетрадиційні медіа
М-5. Влучення в цільову аудиторію
 
Критерії оцінки роботи членами журі:
 
Категорії М-1 і М-2
Оцінюється новаторський підхід у використанні традиційних медіа.
 
Категорії М-3
Оцінюється новаторський підхід у використанні спеціальних подій.
 
Категорії М-4
Оцінюється новаторський підхід у використанні двох та більше медіа для досягнення максимальної ефективності рекламної кампанії.
 
Категорії М-5
Розглядаються такі цільові аудиторії:
• Підлітки
• Вузька, спеціалізована цільова аудиторія
• Жінки
• Чоловіки
Оцінюється глибина аналізу та розуміння ролі бренду і медіа в житті конкретних груп споживачів з урахуванням їх потреб, стилю життя, цінностей та інтересів.
 
Вартість участі однієї роботи в конкурсі:
  • при оплаті до 31.03.2007 – 50 у.о.
  • при оплаті до 22.04.2007 – 70 у.о.
  • при оплаті після 22.04.2007 – 100 у.о.
Загальні вимоги до змісту конкурсної роботи.
    В презентації проекту необхідно:
- описати задачі комунікації, які стояли перед кампанією – максимум 150 слів,
- описати медіа-рішення – максимум 250 слів,
- описати досягнуті результати кампанії – максимум 200 слів,
- описати те, що, на думку учасника, робить дану роботу особливою то достойною перемоги – максимум 150 слів.
 
Технічні вимоги до подачі робіт.
 
Кожна кампанія повинна бути представлена на окремому CD-диску у вигляді презентації Microsoft PowerPoint для PC (Office 95 Microsoft / 97 / 2000 PowerPoint для PC). До елементів презентації ставляться такі вимоги:
текст шрифтом Arial;
телевізійні оголошення у форматі MPEG-1, 320 х 240 пікселів;
друковані оголошення, плакати, рекламні публікації  у форматі JPEG, RGB;
радіо оголошення – у форматі WAV, 44100 Hz ,16 bit
(на носії  повинні бути вказані назва учасника, назва роботи, категорія конкурсу)
 
Учасникам-нерезидентам України надається можливість завантажити конкурсні роботи, виконані згідно з указаними вимогами, на FTP сервер Фестивалю після заповнення конкурсної заявки
 
 
Носії направляються на адресу Оргкомітету:
Україна, 04070, Київ, вул. Андріївська, 8/12, к.24
(код воріт - 579, код під’їзду - 137)
 
Одержувач*: Тетяна Андрос
(*при відправленні кореспонденції та конкурсних матеріалів за допомогою кур’єрської доставки слід обов’язково вказувати в якості одержувача приватну особу - Тетяну Андрос, e-mail: festival@adcoalition.org.ua)

Пересилка (доставка) робіт на адресу Оргкомітету здійснюється за рахунок відправника.


Dead-line:
- реєстрація заявок на сайті КМФР - 22 квітня 2007 року
- надання робіт - 30 квітня 2007 року
- оплата участі в конкурсі - 10 травня 2007 року

Пиво Фестивалю