Альтернативна реклама та ambient media

 

Категорія конкурсу
 
A-1. Нетрадиційні рекламоносії, нові медіа та ambient media
 
Критерії оцінки роботи членами журі:
 
-         Оригінальність рекламної ідеї
-         Якість втілення задуму
 
Вартість участі однієї роботи в конкурсі:
  • при оплаті до 31.03.2007 – 30 у.о.
  • при оплаті до 22.04.2007 – 40 у.о.
  • при оплаті після 22.04.2007 – 60 у.е.

Загальні вимоги до змісту конкурсної роботи
 
В конкурсну категорію подаються презентації, рекламні пропозиції про нестандартні рекламоносії, нові форми або методи рекламної комунікації.
 
Технічні вимоги до подачі робіт.
 
Допустимо подавати роботи у довільній формі, яка надає можливість оцінити конкурсну роботу членам журі та відвідувачам Фестивалю.
 
 
Конкурсні роботи направляються на адресу Оргкомітету:
Україна, 04070, Київ, вул. Андріївська, 8/12, к.24
(код воріт - 579, код під’їзду - 137)
 
Одержувач*: Тетяна Андрос
(*при відправленні кореспонденції та конкурсних матеріалів за допомогою кур’єрської доставки слід обов’язково вказувати в якості одержувача приватну особу - Тетяну Андрос, e-mail: festival@adcoalition.org.ua)

Пересилка (доставка) робіт на адресу Оргкомітету здійснюється за рахунок відправника.


Dead-line:
- реєстрація заявок на сайті КМФР - 22 квітня 2007 року
- надання робіт - 30 квітня 2007 року
- оплата участі в конкурсі - 10 травня 2007 року

Пиво Фестивалю